With another admission of illegal hacking by the British press this morning, it's getting hard to differentiate the scandalized newspapers from the non-scandalized newspapers. Today, The Guardian reports that News Corp's Sky News network admitted to authorized e-mail hacking on two separate occasions. It was a hacking breach in 2008 by Gerard Tubb, the network's northern England correspondent, and it was approved by Simon Cole, the managing editor of Sky News. So which newspapers haven't admitted to dirty tactics like bribery, breaking into voice mails or peeking at email accounts? Here's a review of Britain's dailies, excluding its regional newspapers:

The Sun: The Sun has been dogged by allegations of phone hacking at the senior level, which was once-edited by besieged News Corp. exec Rebekah Brooks. Still, the publication hasn't fessed up to hacking

Financial Times: The salmon-colored financial paper has not admitted to hacking or bribery. 

Daily Mirror: Allegations of phone hacking at The Mirror have threatened to ensnare former editor and now CNN anchor Piers Morgan, and in January the editor of the paper told a press ethics investigation that hacking "might well have" happened, though without his knowledge. Former journalists at the Mirror group said they routinely observed hacking at the Sunday newspaper The People, owned by the Mirror, and a former reporter at the Sunday Mirror said private detectives were often used to get peoples' personal information. The chief executive of the publishers of the Daily Mirror has said “We have only seen unsubstantiated allegations and I have seen no evidence to show me that phone hacking has ever taken place at Trinity Mirror.”

The Daily Telegraph: The conservative daily has not admitted to hacking or bribery.

Daily Express: The middle market tabloid has not admitted to hacking or bribery. Express papers also publishes The Daily Star.

The Guardian: The liberal newspaper has been at the forefront of exposing the News of the World hacking scandal and has not admitted to any such offenses. The Observer is also within the Guardian group.

Daily Mail: British investigators have targeted The Daily Mail in the phone-hacking scandal but it has so far come out unscathed. In fact, The New Yorker recently wrote that "Because the Mail has not been implicated in phone hacking, Dacre, the longest-serving editor on Fleet Street, has emerged as the person best able, and most willing, to articulate an uncowed defense of popular newspapers."

The Independent: The center-left paper has not admitted to phone hacking or bribery.

BBC: The government news network has not admitted to phone hacking or bribery.

Times of London: In February it was reported that the British probe extended to News Corp's Times of London but the newspaper hasn't yet admitted guilt. As NPR reported, "this is significant because The Times of London is a respected paper in England and because it shifts the focus of the investigation."

And for those keeping score, the news organizations that have admitted wrongdoing include News of the World and Sky News